Livsstil

Boganmeldelse – En mand der hedder Ove

image
Boganmeldelse – En mand der hedder Ove

Boganmeldelse – En mand der hedder Ove.

Så blev jeg endelig færdig med den bog, som nu i et år har ligget på mit natbord…Ikke at bogen ikke kunne holde mig fanget, men mest fordi jeg ikke har haft tid til at fordybe mig før vores seneste tur til Spanien, men der fik jeg den så til gengæld også læst færdig og hold nu på den er sjov…og knaldgodt skrevet:-)

Den stakkels mand, som har mistet sin elskede kone, som nok var den eneste person i verden, der forstod ham og hans finurlige sind og nu vil han bare gerne dø, så han kan blive genforenet med hende. Men uanset hvordan han forsøger sig med at tage livet af sig, så kommer der hele tiden noget i vejen og naboerne skal bruge hans assistance til alt muligt og gennem hele bogen ses det tydeligt, at han er højt værdsat af alle andre end sig selv:-)

Absolut en læseværdig bog og nu er jeg gået i gang med efterfølgeren fra samme forfatter – “Britt Marie var her” – og har tårnhøje forventninger, som du nok kan forstå:-)

Jeg lader høre fra mig, når den er læst og jeg lover at det absolut ikke kommer til at tage et år denne gang (normalt sluger jeg en bog på en-to dage)…

Nå, der skal købes vin gaver til julefest på fredag – jeg smutter!

image
Boganmeldelse – Britt-Marie var her

Jeg er Tina og MormorMedstiletter er mit fristed, hvor jeg hygger mig med at skrive om mit liv med tid til livet! Jeg er 59 år og gift med Rene, mor til tre, mormor til tre, hundemor til lille Bobo og vi bor og arbejder i det midtjyske og i det spanske...! Jeg lever mest, når jeg kan se og dufte havet eller når jeg oplever, sammen med de mennesker jeg holder af...! Blogger og taler meget, er temmelig huslig og kreativ anlagt og så har jeg virkelig meget energi.  Jeg lover, at gøre mig umage, så du vil føle dig inspireret og underholdt her på bloggen. Hvem sagde, at livet bliver kedeligt, når vi rammer sølvsegmentet? Ikke mig i hvert tilfælde!

Glæder mig til at læse din kommentar!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.