Spanien

s æ t i g a n g

Ferien ved Gardasøen startede okay- og blev kun bedre som dagene gik. Vi havde faktisk den fedeste tur! Jeg fik ikke blogget, kun Instagrammet, dernede fra, for vi havde sgu virkeligt travlt hver dag – nogle dage nåede vi ikke engang på hotellet inden aftensmaden og gik hjem sent om aftenen kun i bikini og badebukser – sikke en tur:-)

Vi startede jo i lufthavnen med at drikke champagne klokken 8 om morgenen, yes! Så er dagsordenen ligesom sat, ikke? Dernæst havde vi en utroligt flot flyvetur med smukt view over Dolomitterne inden vi landende i Bergamo.

Billederne af hotellet havde ikke løjet – det var super charmerende uden at være prangende og personalet var S Å søde og opmærksomme hele tiden. Der var dejligt morgenmad og en lille bar på værelset, så vi klarede os godt, også når vi var på værelset;-)

Den første dag gik vi, kun os to, en tur ned til Lazise by som lå 1,5 kilometer fra hotellet og det var sådan en fin tur og utroligt smukt. Vi gik ind gennem den gamle byport i borgen og kom ned til havnen og det var virkeligt et smukt syn. Efterfølgende har jeg læst lidt op på historikken omkring de mange fæstninger og bolværk, som næsten alle byerne omkring Gardasøen er udstyret med og det handler om at byerne bekrigede hinanden som små stater, helt vildt, når man ser hvor små byerne er og hvor lille søen er set i det perspektiv:-) Men smukke bygninger er her masser af!

Så efter den første gåtur på egen hånd var vi helt klat til nye oplevelser og til at blive guidet af nogle hardcore Gardasøn-kendere, som har kommet der i 10 år og kender Søen som sin egen bukselomme…Følg med og se hvad vi mere oplevede!

d o l o m i t t e r n e
c a s a m i a
i t a l y
s k ø n t s t e d
h v o r f i n t
r å d h u s e t
Ferien ved Gardasøen startede okay- og blev kun bedre
p å v e j i n d i b y e n

One Comment

Jeg glæder mig til at læse din kommentar!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.